Akhirnya Sempurna !

HAI  , Asalamualaikum , beet beet beet~ , Hari niw koy mahu cerita , HAHA , agak lama juga ta 'update' blog niw , banyk masalah , baiklah , mula cerita mengenai tajuk diatas , siang tadi selepas siap semua kerja aku dekat bengkel BAKA MAS tu siap dengan sempurna , aku terus pergi salam semua kawan kawan kerja aku sebab hari niw aku 'last' kerja dekat situ , HAHA , aku dah berjaya menempuh pelbagai masalah kerja dekat situ , eksidenlah , tangan terhirislah , apalah lagi bagai , akhirnya tiba masa aku undur diri sebab nak cari pengalaman lain pula , woot woot~ apa aku nak kerja lagi lepas niw ek , tunggu jewlah , nanti aku bagitahu , HAHA , petang tadi juga aku dapat latih budak budak ragbi SMKPB , sambil menyelam minumlah air , dapat jugak main sekali ragbi , rindulah pula budak budak ragbi SMKPB 09 , hehe , weyh kamu semua yang baca tu , saja nak bagitahu , hari niw genap 3 bulan aku couple dengan kekasih hati aku , HEE~ , harap harap forever ok sayang , =)
baiklah ,itu jew nak tulis untuk hari niw , papai ,

No comments: