Aman Sentosa !

Assalamualaikum semua , bit bit bit , HAHA , macam action kamen pun ada , HAHA , aku dah lama sudah tak meng'update' ini blog , nak cakap sibuk tak ada pun , huhu , sekarang hidup aku penuh dengan aman dan saksame , hehe , ape ayat tah aku pakai , buat masa niw masih menunggu panggilan daripada pejabat polis bukit aman untuk 'interview' polis , berharap sangat sangat tahu dapat , korang semua doa doakan aku supaya aku dapat ok , sekarang jugak aku sudah ada teman baru , wee~nak tahu siapa pandai pandai lah cari , HAHA , tak lah aku kesorangan lagi lepas niw , orang lain nak cakap apa cakap lah , kubur masing masing tahu , kalau fitnah dosa besar tahu , banyak cerita yang aku dengar mengata pasal aku , kepada yang terasa , harap maklum , aku tak takut langsung kerana aku tahu aku BENAR !!! 

Ucapan : jangan mengata atau membuka aib orang lain walau seteruk mana pun orang itu , cermin diri sendiri dulu tahu , :)

No comments: