Gelap Bulan !



Hyep2 Assalamualaikum , woot woot , harap korang sihat saja meyh , aku kat sini sihat gila tahap kuda laut , haha , oklah , mengenai tajuk di atas itu , bukanlah bermaksud malam nie bulan gelap , hehe , hanyelah sebuah cerita yang penuh dengan robot , hehe , tu dia , Transformers(Dark of The Moon) , hehe , tarikh keluarnya esok 1.7.2011 , tapi disebabkan duet tgh tak ada , maka tak dapatlah tengok hari pertama , haha , tapi aku nak tengok jugak , tak tahu lah bila , haha , korang pun tengok lah dekat pawagam berdekatan anda , haha 
tu ada triler tengoklah , haha , tata~





dan lagi satu aku nak berterima kasih sangat sangat dekat blogger 
http://sharifdez.blogspot.com/2011/06/cipta-entri-gempak-baru-trafik-masyuk.html?showComment=1309496768346#c1348675565171308347 kerana mempromosi blog aku , aku menghargainya ok bro , hee~ terharu pun ada nya pun , haha , tata~