Aku Bersalah !

Assalamualaikum , pagi niw (02 aug 2011) aku bukak facebook , tapi tak tahu kenapa aku tiba tiba sebak terbaca satu 'post' , tak tahulah 'post' tu ada kena mengena dengan aku atau tak , tapi aku memang terasa , aku tahu aku miskin , tak mampu nak beli apa apa , tak macam orang lain , ada duit , anak orang kaya , aku sedar siapa aku , aku tak nak susahkan kedua ibu bapa aku , aku nak berjaya dengan titik peluh aku sendiri , aku tahu aku banyak buat salah dekat orang yang aku kenal sendiri , tapi aku tak tahu kenapa orang anggap aku playboy , sebab aku selalu putus dan kejap saja aku dah ada pengganti ?? ok , aku tahu aku selalu layan perempuan lain walaupun aku sudah berpunya mahu pun bujang , sebenarnya aku sendiri tak tahu kenapa mesti ada orang yang layan aku walaupun aku sudah ada awek , sebab aku usha dyeorang?? kalau korang nak tahu selain awek aku dan bekas awek aku , aku tak penah usha , aku usha hanya bila aku 'single' , hmm , aku tak ada niat langsung nak burukkan siapa siapa , tapi kenapa orang salah faham dengan aku ?? jujur aku mengaku memang sebelum niw aku selalu curang , tapi jujur lepas kejadian aku kemalangan masa aku balik kerja , aku tak penah curang , aku cuba untuk setia , tapi balasannya , aku pula dipermainkan , aku pula di minta putus ,  adakah korang masih anggap aku 'PLAYBOY' ?? ok tak apa kalau itu yang korang anggap aku , aku tahu aku hanya sampah masyarakat , aku tada duit , tak kaya , ayah aku cakap ''kau tak ada duit macam mana nak kau nak ada awek , nak kahwin , hmm , aku janji , kalau aku berjaya lepas niw , aku tak fikir awek awek lagi , aku akan terus pandang ke hadapan , tiba masa , ada jodoh aku kahwin , tak ada jodoh , nak buat macam mana kan , kawan aku penah cakap ''kalau bercinta lama lama pun belum tentu kahwin dengan orang tu '' , aku pegang ayat tu , terima kasih sudi membaca , aku minta maaf kalau ada terkasar bahasa , tersentuh , terkutuk siapa siapa , termaki dan sebagainya , yang baik dari Yang Maha Berkuasa , yang buruk dari aku , pada bulan ramadhan yang mulia ini aku nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki , aku doakan korang yang berjaya teruskan berjaya , yang bahagia , teruskan bahagia , amin~ Assalamualaikum AHMAD ZOL IZWAN BIN ZOLKIFLI






2 comments:

biLahAtYbeRsuAre said...

awatnye lagu ney diq ?
namo touching2 lar bulan pose ney erk..

mizzCloudy said...

assalamuaikum hai cantik blog ^^