Jogging Time !

Hai2 you all , hekhek , aku kembali ceria , pagi tadi kawan aku 'call' aku ajak aku pergi jogging , aduh , sudah berapa abad aku tak berlari , badan pun dah makin gem__ , wahaha , so dengan tak fikir apa , mandi mandi dan terus gerak , terima kasih lah yerk kepada Scha,Noah dan Dean sebab sudi keluar dengan aku , hehe , banyak jugalah gambar yang diambil , haha , niw pergi jog ke pergi sesi ambil gambar , apa apa jewlah , dahlah sampai sini jew ok , aku nak kenalkan kawan kawan aku , bye bye ,

Niw BFF aku Sharil a.k.a Scha ,
seorang yang jambu ,
senang didekati , haha , nak No. dia , 
minta lah dia sendri , hehe

Hah , yang niw pula name dia Anuar 
a.k.a Noah , dia niw tak ada rasa nak 
usha awek langsung , haha , 
dia jew yang masih single buat masa niw 

Yang mamat keding niw nama dia Shariffudin
a.k.a Dean , Dia niw tak pernah serius
dah masuk wad pun boleh gurau lagi

Yang tak berapa nak macho niw aku 
tak tahu lah siapa , hehe , nama dia 
Izwan a.k.a One , dia sopan santun jew , haha







1 comment:

CeRiTa KeHiDuPaN HaRaJuKu said...

wah3!!...
bkn maen ek...
best nyer dpt jog...kite p0wn dh mok nie...hukhukhuk...:P
pape p0wn nice....:D