Sebak !

Hai2 semua , hari niw aku sedih sangat , tiba-tiba jew aku rasa macam semua orang tak hargai aku selama aku hidup , hmm , tak apa lah , mungkin ada hikmah sebalik semua yang berlakukan , aku terasa kesunyian kat dalam dunia niw walaupun ada orang yang menggembirakan aku , aku sendiri tak tahu kenapa , tak apa lah , dah nasib aku macam niw , aku nak minta maaf kat semua kalau aku ada buat salah dan silap selama aku hidup , lebih lebih lagi ayah dan ibu aku , dah macam hari raya pulakkan , biarlah , lagi pun dah nak raya cina kan , apa-apa pun , kepada yang sambut raya cina tu , selamat menyambut gongsi fat choi ok , betul ke aku eja niw , hehe , tak apa lah , kepada yang tak sambut tu , selamat bercuti ok , aku doakan kebahagiaan korang selalu , amin , ok lah , selamat tinggal semua , tata , Assalamualaikum , :')

3 comments:

nelly said...

jangan cakap macam itu .
semua orang hargai kamu
=)

ZolIzwanZolkifli said...

thanks yup , :')

nelly said...

welcome
=)