Kepenatan Dalam Kebingungan !

hyep , Assalamualaikum semua , baik punye , hee~ sekarang sudah jarang 'update' blog , malas meyh mahu 'update' , Hari rabu dan khamis aku balik pukul 3 pagi , HAHA , best bukan , kerjalah , letih awok , pergi pasang pelamin dekat batu pahat , jauh tak , hee~ , yang penting sekarang hati banyak senang walaupun orang yang aku sayang belum terima aku lagi sebagai kekasih dia , tak apa , sayang punya pasal aku tunggu saja , yang agak kebingungan nya , NOKIA aku dah masuk 2 minggu tak berbunyi , rasa sunyi lah pula kan , huhu , aku dah macam malas nak pakai fon lagi lah , tak tahu kenapa , siapa lah nak 'texting' dengan aku niw , hee~ tak apa lah , apa pun dugaan ALLAH bagi aku terima dengan seadanya , aku harap dapat menempuh semua dugaan yang di bagi olehNYA , jadi harap kau orang semua , jalani kehidupan dengan tenang ok , huhu , papai , salam sayang dari aku untuk kau orang semua ,  =)

No comments: