RINDU !

hyep guys , Assalamualikum , Apa Khabar semua kawan kawan , maaf lah syek semenjak dua menjak niw aku jarang 'update' blog aku niw , dah bersawang dah aku tengok , mengenai tajuk kat atas tu mungkin aku niw bodoh , sengal , gila , tak betul atau otak tepu , tapi jujur dari hati kecil aku , aku RINDU yang teramat sangat dekat bekas awek aku dulu , tiap tiap hari aku bangun dari tidur aku akan bukak nokia aku dengan harapan dye owg pertama yang hantar 'text' dekat aku , walaupun harapan tu ta ada , aku tetap tengok gambar dia yang aku simpan dalam nokia aku ,  aku rindu sangat sangat lah kat kau , kau boleh terima aku lagi kew ? aku macam tak boleh hidup tanpa kau , kau tak sedar ke apa salah kau aku tegur , apa salah aku , aku minta maaf , sebab aku cinta kat kau , aku rasa dalam usia aku sekarang , aku dah tak boleh nak main main tentang CINTA , aku harap kau faham aku , aku na minta maaf kat kau , tapi aku segan dengan apa yang aku buat kat kau selama niw , kalau kau baca blog aku sekarang , aku nak minta maaf sangat sangat , aku nak couple balik dengan kau , harap kau sudi dan terima aku seadanya , aku tahu kau marah aku , niw jewk yang mampu aku buat masa niw , aku harap harapan yang aku idam akan jadi kenyataan pagi esok , aku tunggu kau AZIE ~ :(


SUDIKAH KAU KEMBALI DISISI AKU , KERANA AKU MERINDUKAN KAU ,

No comments: