Bosan Derr !

Hai hai , Assalamualaikum , wasup wasup , haha , aku tengah bosan niw sekarang , jadi untuk menghilangkan rasa bosan sambil membersihkan kandang blog aku niw ,  aku menconteng kertas dengan bersungguh sungguh , haha , apa pun tak boleh kan kan , eh suka hati akulah blog aku , ngee , buat masa niw aku masih lagi puasa penuh , haha , alhamdulillah lah kan , korang puasa penuh tak ? yang perempuan aku fahamlah kenapa tak penuh , tapi yang lelaki ? hehehe , tak puasa penuh tak boleh raya tahu , huhu , dahlah , tak nak cakap banyak banyak , tengok saja ok gambar niw , jangan komen atau kritik , haha ,


Credit to : Nur Dayana ;)


2 comments:

loliey said...

heeeee....tomel tomel tomel.... ^ ^

ZolIzwanZolkifli said...

tomel , tapi da tinggal kenangan lah , :)