Kena Tinggal !

Assalamualaikum , Hai apa khabar , lagi 9 hari lagi mahu diistihar berakhirnya ramadhan , datangnya aidilfitri , hari ini 21ogos2011 aku ditinggalkan sorang sorang lagi , aku tak tahu dekat mana kesalahan aku , hmm , sedihkn , biarlah , mungkin ada hikmah sebalik semua ini kan kan kan , bujang tetap bujang , raya tetap raya , hehe , aku malas na bersedih fikirkan benda yang dah lepas , sekarang tiba masa aku pandang ke hadapan , hahaha , ayat macam drama petang petang kat tv , dah lah , aku nak teruskan kerja aku yang tergendala ini , SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI , =)





3 comments:

si gadis bernama aziey said...

ade hikmah disebaliknya. :)
sabar ok..

Miss cibie said...

bujang tetap bujang , rayya tetap rayaa , hahaa like that .takpe single pu single laa kannn :) samelaa kite XD

ZolIzwanZolkifli said...

hee~ yek2 , sokong kn3 , :D