Keceriaan Kami !

Assalamualaikum , wink wink , apa khabar semua , berharap agar kau orang sihat sihat saja , hehe , buat masa niw , alhamdulillah aku sihat dan ceria mcm astro ceriaaa~ hahaha , lesen kereta masih belum dapat , belum 
''test jpj'' lagi pun , hee~ lepas aku dapat lesen kereta niw aku rasa aku na kerja pula , ekonomi keluarga aku dah merosot oii , takan aku nak tengok saja , mestilah aku nak tolong , hmm
jadi keputusannya aku nak cari kerja balik .Dan hari ahad lepas 6/11/2011 Raya Aidiladha ,aku dan crew SUKASUKIMEMBERS ada 'phootoshot' di pagi raya lepas , sekarang aku nak bagi kau orang tengok , hehe , macam macam ragam budak budak niw ,  ;)

Quik tak reti pakai samping , HAHA




Nasyid kononnya

ulat bulu panjat lidi siapa dulu dia yang jadi !!!
Saja masukkan gambar niw sebab lucu ;)
Makanan rumah Dean


No comments: