Kenapa semua niw berlaku !


Assalamualaikum , aku mungkin tak tahu kenapa semua niw berlaku dengan hubungan yang kita bina selama niw , aku tak penah ada niat langsung untuk mendua kan kau , tapi kau , kenapa mesti menduakan aku , aku ingat kau lain dari perempuan lain , aku percaya kau 100% , tapi kenapa ini yang kau balas , kau buad aku menitis kan air mata buad kali ke-4 , sedangkan aku membuad kau menangis hanya sekali , kau mesti berdendam dengan aku kan , aku sayang kau sangat sangat , kini kau buad aku macam sampah , pedih kau tahu tak hati ini nak terima semua niw , hmmm , terima kasih sangat sangat , awak dah berjaya buad saya menangis , dah berjaya lukakan hati saya , dunia niw bulat , kejap kita dibawah , kejap kita diatas , sekarang aku dibawah , perlahan-lahan aku naik , :'(  

3 comments:

MOHAMAD ARSHAD said...

kenapa dow leh sampai cm ne..
cbe discuss btol2 dgn si dy..
aku tgk kau cm bhgia je dgn dy.

ZolIzwanZolkifli said...

dah takley nak bawak bincang dah , dye dah berpunye , aku dah gaduh ngn dye , tape lah mybe bukan jodoh aku ,

Anonymous said...

hahaha.. dulu sy nk dy nie tp dy jual mahal.. abis aq jd mcm sampah.. hahahahaha.. apapun awk .. sabar k.. sy xsuka tgk kwn sy bersedih...chill ok ~ jaja buchuQ